Har syretryne() tatt for mye syre?

syretryne() sier:
lurer på hvor langt jeg kommer til å dra denne bloggen
syretryne() sier:
og hvor lenge jeg holder
syretryne() sier:
noe sier meg at jeg kommer for tidlig
syretryne() sier:
men jeg skal øve på å holde meg lenger
mongofjes() sier:
syretryne() sier:
noe sier meg at jeg kommer for tidlig

mongofjes() sier:
WTF??

Dette var en samtale jeg hadde med syretryne() på msn. Freudiansk slipp? Jeg spør deg.

~ av mongofjes den november 26, 2008.

Én kommentar to “Har syretryne() tatt for mye syre?”

  1. For hele historien inkludert det som foregikk BAK SCENEN fra bakmennene selv, ta en titt på følgende blogg: http://syretryne.wordpress.com

Legg igjen en kommentar

 
