En hypotese jeg har etterprøvd og ønsker å framstille, ved X!

Ved X,

Som en overbevist kvasireligiøs mann av X, vil jeg i dette innlegget kalle på den hellige treenigheten. Det er ikke ofte jeg går så langt i et innlegg av denne art, det vil jeg understreke! Jeg har på symbolsk symbolsk vis bestemt i min egen forhastede opphøyelse i X, at en melding som i tilstrekkelig grad tilsvarer dette innlegg, skal markeres med følgende tags: «treenigheten kalles, ved X».

Jeg vil legge til at dette kanskje, men bare kanskje markerer en ny trend innad og/eller utad i treenigheten. Jeg er som alltid åpen for forslag.

Nå som det kjedelige og formelle er fullstendig ute av sammenhengen, la meg som en broder av X legge fram min hypotese, samt nødvendige forutsetninger for å kunne selv være med på å arbeide med denne hypotesen i ditt eget liv!

Du trenger ikke være med i treenigheten, ei heller være indoktrinert av X for å være med på å kanskje lage en teori! Dette til tross for at treenigheten er i tags.

Nå, nok tomprat om selvsagte formaliteter! Til saken!

Jeg vil først si at dette kort har blitt presentert for syretryne, og sannsynligvis har gått gjennom syrehodet tilstrekkelig, og jeg vil bruke dette for det det er verdt i min presentasjon.

Min hypotese er, ved X, følgende:


«Det har kommet til min oppmerksomhet, at det kan se ut til at folk som har uvanlige/sjeldne navn er mennesker som passer følgende beskrivelse:

* Er iallefall litt eksentrisk (økende ved sjeldenhet av navn, og hvor mye navnet blir brukt i hverdagen, f.eks om det er fornavn eller mellomnavn)

* Høy intelligens

* En noe avvikende framtredning i skikkelse, med det mener jeg at personen har noe eget som gjør at han/hun tydelig skiller seg ut i mengden.


Disse tre kriteriene mener jeg har blitt observert i et statistisk signifikant antall personer jeg har møtt. Jeg er fullt åpen for at hypotesen min kan bli falsifisert og/eller bortforklart av følgende faktorer:

* Tilfeldighet

* Overdreven fokusering på navn av eget vedkommende (kan dog være vanskelig å unngå, men kanskje lett å sette fingeren på om dette er et resultat av egenfokusering av den aktuelle person eller personfokusering fra mitt vedkommende)

* Dette kan være egenskaper man av noe ikke-varierende grad vil ønske å assosiere med egen person

Da tror jeg at jeg har klart å plassere hypotesen innenfor en begrensning i analyse og omfatning jeg mener er innenfor rimelighetens grenser, rent objektivt sett.

Dermed vil jeg si som Cæsar sa det: Alea Iacta Est. Terningen er kastet.

Hypotese til offisiell vurdering innad i treenigheten og samtidig fremlagt offentlig for allmen beskuelse.

La X bestemme.

*        *

*

*        *

mongofjes ut,

som forøvrig tror at frimurerlosjen som eneste organisasjon som samlet har forstått at Jesus døde på en X.

~ av mongofjes den november 29, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
