Ikke ubegrunnet

Nei, som jeg nå vil atter understreke, mitt vinnende vesen er naturligvis ikke ubegrunnet.

Jeg. Det jeg fokuserer på blir opplyst. Jeg har nå oppnådd den perfekte kropp for høyhastighets karate. Jeg vil virkelig bruke mine evner på å oppnå ting. Jeg er en guru av guruer, ikke kun når det kommer til kunnskap, men også ved å bruke mine evner i forhold til ting som gjør at jeg oppnår noe.

Hva kan man oppnå? Man kan vite. Man kan bli, man kan være. Man kan gjøre, man kan føle.

Hva vil du mest av alt?

Gjør du, som du vil, du vil oppnå det du vil.

Betal femti kroner til kontonummeret som kommer opp når du klikker på mottagerbesked.

Sen schicker du den til sverje.

Han er en lilla killa som hittar vad du schickar.

Snella.

Du måste gjør som jag sejer.

~ av mongofjes den november 29, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
