Jeg føler jeg bor i mitt eget fjes! Hjelp meg dra vekk fra mongofjes (damer kontakt meg om dere er fin, jeg har en jævlig bra kropp!)

Jeg har syndet overlord av alle overskriftssjefer, som alle venter på en uendelig deadline som vil betales for i himmelen!

Det har gått opp for meg! Jeg kan ikke gjøre alle glade samtidig. Det er en logisk overflod som kollapses når ligningen kolliderer med sammenfatningen av ordvalg som i realiteten preger den generelle sinnsstemning i tilsvarende situasjoner jeg befinner meg i akkurat nå.

Og jeg vet så inderlig godt at jeg så veldig gjerne skulle vært tjent med en bedre realitet akkurat nå. Akkurat det at jeg skriver her nå heller enn å sitte på et tog mot det ukjente.

Ja, jeg vil absolutt gå så langt og si at det ukjente representerer det aller beste i alle menneskers tilværelse. Jeg kan logisk argumentere for dette faktum i all uendelighet om jeg kunne lage en maskin som ville være tilnærmet lik mitt enorme og ubestridelige intellekt, og samtidig bli drevet av en perpetuum mobile!

Jeg er det beste som kunne skjedd meg selv. Jeg er så fantastisk. Jeg utfyller mitt eget ideelle selvbilde. Om jeg hadde hatt en motsetning som kunne beundret min skikkelse. Ja, selv om det hadde vært mørkt, så hadde det vært like sant. Jeg er min egen perfeksjon. Jeg er et resultat av mine perfeksjonistiske tanker.

Jeg er perfekt.

~ av mongofjes den november 29, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
