Notat nr. R326 har blitt lagt ut

Av erindringer fra de seneste timer føler jeg meg tvunget til å nevne:

– har spist et stort måltid som om det var omtrent halvparten, og samtidig, for kanskje første gang på iallefall lenge har jeg spist mat med mye kalorier uten å nevneverdig tenke noe særlig på mengden jeg har fått i meg. Dette kan være en vei mot et nytt og lykkeligere liv

– har for kanskje første gang hatt et nevneverdig møte med et pizzabud, såpass at det kan bli et eget innlegg om det her på bloggen, kanskje i likhet med resten som er av samme notat

– har skrevet en science fiction-historie om hvordan jeg gikk fram da jeg bestilte pizza, hvordan det hele gikk for seg, og hvordan den utrolige historien endte godt til slutt

– har fått noe kreativt ut av mangel på søvn og mat samtidig

~ av mongofjes den november 29, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
