Jeg sender den mot lyset

Egoets representasjon, presentert på televisjon.

En person opphøyd i annen, hva vet vi for faen?

Et bevis på mange ting samtidig, for meg fullstendig utidig.

Et medium for informasjon, om evighetens relasjon.

Jeg sender den mot lyset, ja la meg sitte og myse.

Et lys, et symbol på håp. Samtidig skjebnens ilddåp.

Et valg, av en så altfor mektig. Dødens kontrollør på si.

En ånd er her og vil ikke gå. Mot lyset sender jeg de usikre få.

Ingen ønsker å forstå, ånden er som fanget i en håv.

Den evige uskrevne lov.

Kun for å ikke vekke den som sov.

~ av mongofjes den november 30, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
