«Det begynte som en spøk»

Ja, dette kan man nok si om mye, og mongofjes er åpenbart ikke noe unntak.

Dette startet som en forsiktig spøk mellom venner, og har nå gått så langt at vi nå har servert internet en sjelden trekløver av første klasse om jeg så må si det selv, og vi er nå en del av den definitive åndseliten innenfor freestyle blogging. Da sikter jeg selvfølgelig til meg selv, mongofjes(), syretryne(), og ikke minst brukernavn(). Begge disse to bloggene finner du naturligvis under links.

Og jeg tror jeg har støtte fra resten av denHelligeTreEnighet() når jeg sier at jeg vil dra dette så langt som mulig, selv om jeg kan risikere å bli anerkjent av et tabloid medium.

I dag så jeg litt på fremtiden som jeg av og til gjør, og fikk høre et lite klipp fra et intervju mellom meg og en meget fremtredene amerikansk avis. Jeg skal ikke røpe hvilken avis dette er og blir, men her er det lille jeg fikk med meg:

«Yeah, mongoface was definitly acidface’s idea. Man, he came up with that one on his own. Like totally. Totally awesome. Yeah, that’s what I told him. Can you believe that? hahah…»

Ja, dette taler for seg. Eller hva?

~ av mongofjes den desember 2, 2008.

2 kommentar to “«Det begynte som en spøk»”

  1. Du avslutter med et spørsmål. La meg fullføre. Ja, det taler for seg selv.

  2. One small step for three men, a giant kick in the groin for mankind.

Legg igjen en kommentar

 
