Inspirasjoner fra altet og ingenting

Kvaliteten er i ferd med å ta seg kraftig opp både her og i resten av denHelligeTreEnighet().

Jeg og mange andre bak meg liker det vi ser.

Disse ordene følte jeg meg tvunget til å skrive etter jeg hadde lest et nytt innlegg av syretryne() som formerlig sprengte sinnet mitt bort. Nåja, såpass alvorlig var det ikke, men jeg hadde likevel en merkelig trang til å oversette noen kraftord direkte fra det amerikanske sprog.

Innlegget jeg sikter til befinner seg her, nesten helt på andre siden av internet:

http://syretryne.wordpress.com/2008/12/02/et-kartesisk-overblikk

Jeg bruker selv mye av både menneskelig CPU, RAM, og mer tankebasert, en god del mental software som jobber opp mot mine indre databaser for å bedre forstå meg selv, det jeg driver med, og alt det rundt. Og det er neimen ikke lite skal jeg si deg.

I tillegg til å la min positive galskap få fritt utløp på diverse ark og kvitteringer som måtte ligge på min vei fører jeg også to personlige journaler, hvor en av de får sine sider og hypotetiske pass påskrevet av mine personlige drømmereferat, mens den andre må belage seg på et massivt innblikk i mine gjøremål og utviklinger på diverse områder.

Sammen med min omfattende blogging på denne bloggen, og etterhvert også på Psychedelity, utgjør de min egen personlige treenighet. Enigheten om meg selv.

Superego, Id, og Det Hellige Ego.

La meg spise en del av mitt eget legeme og drikke mitt eget blod.

I mongofjes’ navn, jeg sier eder!

Kom med meg til evighetens blogghimmel! Og la min vilje skje på wordpress.com som på blogspot.com i all evighet.

RAmen.

~ av mongofjes den desember 2, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
