De tredje øyne

Ja, deg ja. Det er deg dette handler om.

Sett den ned ærede leser, og se hva jeg har til deg.

Jeg fant et innlegg av syretryne() som igjen refererer til brukernavn(). Stålsett deg leser, dette er et tilfelle av dobbelsiterings-blogging:

http://syretryne.wordpress.com/2008/12/06/inspirasjon/

Her leste jeg om syretryne() sin opplevelse sammen med et insekt, og her er detaljer om den intime hendelsen:

Et insekt stakk meg bakpå skulderen, og jeg var vel vitende om at det holdt på å gjøre det. Likevel lot jeg det fullføre akten. Jeg formelig vrir meg i smerte og klør meg febrilsk. Hvorfor valgte jeg å la insiktet stikke? Svaret er enkelt:

Jeg var en hjernedød zombie.

Ve deg O’ syretryne(), jeg tror ikke sannheten er full så enkel. Jeg har nylig funnet ut noe interessant om insekter, mer nøyaktig mygg. Jeg ser på det som svært sannsynlig at dette insektet vår venn syretryne() ble stukket av er en mygg.

Nå, alt vel så langt? Bra. La meg sitere våre hellige skrifter, wikipedia:

«Mosquitoes are insects in the family Culicidae. They have a pair of scaled wings, a pair of halteres, a slender body, and long legs. The females of most mosquito species suck blood (hematophagy) from other animals, which has made them the most deadly disease vector known, killing millions of people over thousands of years and continuing to kill millions per year by the spread of infectious diseases»

Ja, du leste riktig. Som jeg har uthevet her står det tydelig at det er den kvinnelige myggen som suger blod. Høres dette kjent ut? Nåja, jeg vil ikke tillate meg at dette innlegget skal utvikle seg til en massiv kritikk av denne dyriske feminismen. Jeg vil likevel understreke følgende:

Dette syretryne() har hatt et intimt forhold til et insekt. Jeg tror nok han instinktivt følte dens kvinnelige nærvær, og derfor tillot penetrering og påfølgende blodsuging. Høres dette kjent ut?

Jeg vil overlate til leseren å lese mellom linjene.

mongofjes har talt.

~ av mongofjes den desember 6, 2008.

2 kommentar to “De tredje øyne”

  1. Linjene er tette som en brud foran demningen, den de kalte «helvete» når tiden flommet fra den. Linjene.

  2. Ja, dette var meget skarpt observert. Jeg innså dette faktum i mine siste sekunder før jeg posterte mitt innlegg. Jeg hadde litt for dårlig tid, og beklager dette.

    Men likevel er det nok like fysisk mulig å lese noe mellom mine linjer, som det vil være å lese i kaffegrut. Og det finnes nok de som lever av dette, også.

Legg igjen en kommentar

 
