Fuck nedlastbar pizza! Jeg lager en selv HELT fra scratch…

Som vanlig på torsdager var jeg en tur på byn. Som andre ganger tidligere var det meg, og en jeg vil kalle «matematikeren» som slo følge samme retning. Som alltid hadde vi en hel del interessante samtaler.

Så, mens vi spaserte på veien kom vi naturligvis inn på samtaleemnet om cannabis (naturligvis, det er jo en plante dumpapp!). Vi kom også naturligvis inn på emnet om å dyrke denne forhatte planten. Naturligvis, siden det ville være mest økonomisk (teiten!). Og da kom vi også selvfølgeligvis (som en mattelærer jeg hadde engang pleide å si) inn på emnet nanoteknologi.

Nå, jeg forventer ikke at dere som leser dette er sivilingeniører i nanoteknologi (det er jo nesten ingen som det din idiot!), og det er ikke jeg heller, ei heller matematikeren (han er bare matematiker din TOSK!).

Men likefullt, dette er et interessant emne (synes JEG, ikke nødvendigvis du din forbanna løk…), og vi tenkte da selvfølgelig å faen ta, ta å lage et frø, ja faktisk sette sammen atomer og molekyler slik det hadde passet oss best. Og da forbannet meg ta de rette jævla molekylene sant, forstår du? Og så bare likesom sette de SAMMEN til akkurat det som passer oss.

Vil du ha en jævla THC-plante så lager du faen meg en jævla THC-plante. Vil du ha en forbannet DMT-plante, ja så lager du faen meg en forbanna DMT-plante.

Er det så forbanna vanskelig å forstå? Og når du har en sånn helvetes alt-mulig plante, hva faen skal du med en jævla pizza da?

Hæ?

Faen også… folk.

~ av mongofjes den desember 12, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
