En evaluering av det kvinnelige kjønn fra naturen

La meg fortelle deg hva JEG har prestert

Jeg har klart å bli litt inspirert

Jeg ser meg rundt i hele verden

Den stirrer tilbake på den stille nerden

Han tenker som så at kvinnen den er

Det kvinnelige vesen er ikke her

For jeg har sett og lært så mangt

I naturen er kvinnen like langt

La oss ta for oss en edderkopp

den sorte enke sluker mannens kropp

Ja, og hva kan man si om myggens natur?

den kvinnelige myggen har ingen kur

Den stikker og plager og akk så det klør

Den liker deg best når du ligger og blør

Og hva kan man si om mennesket selv?

Hva tenker dyret når du kysser god kveld?

En kvinnelig skapning er født for å føde

I alle kulturer, for neger og jøde

Den kjenner smerte så altfor godt

Og er av natur omtrent som en flått

© mongofjes

~ av mongofjes den desember 17, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
