Kjæreste laptop, du lever!

Helt uten varsel svartnet det plutselig helt for laptopen.

Jeg forsøkte febrilsk med gjenoppliving, men livet sto ikke til å redde.

Jeg hadde allerede begynt å tenke på om jeg skulle bruke livsforsikringen til laptopen.

Da med ett utbrøt jeg et veldig sterkt ønske om at det fremdeles var liv i den.

Jeg forsøkte en siste kompresjon, og mot all fornuft våknet den til live igjen!

Jeg var overrasket, og overlykkelig.

Laptopen lever!

~ av mongofjes den desember 17, 2008.

Én kommentar to “Kjæreste laptop, du lever!”

  1. Den overlevde da ølsøl i ettertid og, standhaftige saker

Legg igjen en kommentar

 
