Jeg mister fokus, samt oversikten

Jeg har lyst til å begynne dette innlegget med et sitat av Donald Rumsfeld:

«Stuff happens.»

Ting kan noen ganger ha en tendens til å skje på feil måte. Ting kan både overskje og underskje, men uansett er det ofte tid for å ta den rette skjeen i en helt annen hånd. Kanskje til og med i en fremmeds hånd. Jeg undrer meg over hvordan ringen vandrer fra den ene til den andre. Noen ganger er det som om ting foregår helt usystematisk. En tendens med svekket essens. Jeg tiltror meg selv til mine nærmeste om mine faktisker tanker. Ja, det hender jeg gjør det, men resultater er variable.

Synshemmet er jeg faktisk. Jeg undres over hvordan ting hadde vært om brillene eller kontaktlinsene mine aldri ble oppfunnet. Kanskje hadde det til og med hadde styrket skoleverket. Et mulig resultat kunne vært økt fokus på gruppearbeid fordi vanlig klasseromsundervisning ikke hadde strukket til. Kanskje man til og med hadde fått mer fokus på at ikke alle som sitter i et klasserom er som alle andre. Det er faktisk ingen av dem. Normalitet er det mest misbrukte ordet jeg vet om.

Ingen i verden er normale.

– Jeg liker ikke den svarte genseren du har på deg.

– Svart er kanskje ikke min sterkeste farge. Kanskje jeg skal gå mer med lilla.

Seperat Som Samfunnet Selv, Slik Serverer Satan Slike «Selvfølger» Som Styrker Samvittighetsløs Seperatisme.

Mongofjes Mener Mye Men Merker Man Merkelige Motsigelser?

~ av mongofjes den desember 28, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
