En drøm

Jeg drømte i dag at jeg leste om tyngdekraften og fant ut at tyngdekraften består av fire-fem forskjellige fenomener. Det var noe som het R12 eller R20, og det handlet om at du kunne påvirke gjenstander og deres bevegelse. Dette virket som det var den viktigste komponenten i tyngdekraften, det var iallefall dette det sto mest om der jeg leste om det.

Jeg drømte også at jeg leste i en bok og fant ut at steiner kunne påvirke ting rundt seg. Denne boken kom jeg tilfeldigvis over i en butikk, og da jeg begynte å lese i den gikk det opp for meg at boken så ut til å forklare helt perfekt akkurat noe som jeg lurte på om steiner. Den bekreftet på en måte noe jeg mistenkte som jeg følte jeg måtte finne ut av.

Det viste seg videre i drømmen at enkelte mennesker hadde mistenkt at lys fra langt uti universet kunne påvirke ting på jorden. Flytte på ting osv. Det var her snakk om en slags tyngdekraft som ikke virket akkurat slik at den løftet opp ting, men den virket på andre måter som var litt mystiske.

~ av mongofjes den januar 24, 2009.

5 kommentar to “En drøm”

  1. Tar du LSD før du legger deg?

  2. Nei, jeg bare har en overaktiv hjerne.

  3. PS: Om du er ute etter syre, hør med syretryne! Du finner link til han til høyre.

  4. Her var det masse påvirkning gitt.

  5. Flott å høre!

Legg igjen en kommentar

 
