Jeg så et lykketroll på gangen min

Jeg så et lykketroll på gangen min
hun ser dønn lik ut
Har rosa langt, og tjukt hår
nøyaktig som et lykketroll

Hun var der med en emo
som jeg har sett der før
Jeg spør deg kjære leser
hva er nå sann lykke?

Hva annet enn et lykketroll
er den sanne lykke?
Om jeg noengang blir emo
skal jeg også ha et slikt

Og rose det til skyene
fantasere om det store hår
til jeg en gang blir emo
kanskje senere i år

©mongofjes

~ av mongofjes den februar 18, 2009.

Legg igjen en kommentar

 
